lördag 2 april 2016

Uteliv


Det här är väl det enda myllret vi har, vi som bor utanför storstäderna.
Man skulle kunna tro att det är öppningen av Mall of Scandinavia, men det är en helt vanlig myrstack i vårsol.
För min egen del känns det skönt att slippa denna trängsel.



Jag har flera alternativ att välja på för mina träningspass.
Här visar jag ett av dom som möjligen kan inspirera någon att komma ut och röra på sig.
Det brukar alltid finnas dykänder eller simänder i den här lilla tjärnen.



Det finns gott om rinnande vatten i den här skogen.


Ett glesbevuxet område där man ibland kan se älg.
Närmare bebyggelse och öppna fält är rådjur en vanlig syn.



BOL?


Längst ut på den här rundan finns ett antal stigningar jag tar i lite raskare tempo.
Bra träning.



Efter den sista stigningen bär det av hemåt igen.
Jag hoppas att de här bilderna kan inspirera någon till att röra på sig mer.
Det gör stor skillnad när det gäller ork och humör.


Samtidigt ger det en tid att tänka, fundera och klura.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar